Verificeret
6/10 Godt
9. jun. 2026
Udmærket og stort hotel, med super lækker morgenmad. Værelset dog meget småt, men for en enkelt nat ok. Parkeringskælderen, som vi var afhængige af var dog alt for lille og da andre havde parkeret hensynsløst over stregerne, var der ikke plads, så vi endte med at måtte finde et offentligt anlæg ude i byen, betale en mindre formue og slæbe vores bagage til hotellet derfra. Meget ubelejligt.
Mette
Mette, rejse på 1 nat




















