Verificeret
4/10 Rimeligt
7. okt. 2024
2 stjernet hotel
Hotellet har god beliggenhed og dejligt poolrområde. Lejlighederne har en god størrelse, med tekøkken men reelt kan man ikke lave mad selv, da der hverken er gryder, pander eller tallerkener mv. Men det er godt at have et køleskab i lejligheden. Rengøring er mangelfuld og vi måtte selv bede om nye håndklåder 3 gange og 2 gange glemte de at tømme skraldespande. Når man sagde det til personale i receptionen virkede de nærmest ligeglade. Terrassen blev ikke gjort rent i hele den uge vi var der. Burde være et 2 stjernet hotel.
Anja
Anja, rejse på 7 nætter

























