Verificeret
8/10 Rigtig godt
10. jun. 2026
Azur Hotellet ligger i en sidegade til hovedgaden. Der er for tiden vejarbejde med store maskiner, der fylder og larmer lige uden for hotellet.
Min datter og jeg var heldige at få et værelse, der vendte væk fra vejen. Værelset var stort, dejligt og rent og som et plus havde den en fin terrasse med liggestole - dog uden udsigt til andet end nedrevne bygninger. Endnu et plus er, der er fri adgang til et stort poolområde, der ligger få minutters gang fra hotellet.
Personalet gjorde alt for, at vi skulle føle os velkomne. De var utrolig hjælpsomme, smilende og imødekommende, hvilket vi værdsatte.
Lone
Lone, rejse på 7 nætter




























