Verificeret
6/10 Godt
25. maj 2026
Værelset var ok. SPA en var meget lille og stort set alle andre medbragte mobiltelefoner, som de flittigt bruge til at filme med - helt uagtet at man pænt forklarede dem at man ikke ønskede at blive fotograferet. Det burde være forbudt, som det normalt er i rigtige SPA’er. Rooftop var OK men med arrogant sløv betjening. Grand room restauranten brød vi os ikke om - selvom maden og betjeningen var fin.
Jens
Jens, rejse på 3 nætter













































