Verificeret
10/10 Enestående
31. maj 2026
Vi var på par-rejse , og hotellet er en perle med super fin beliggenhed i Latinerkvarteret med gåafstand til mange seværdigheder som Notre Dame mv. Man bliver positivt overrasket når man kommer porten og pludselig befinder sig i en form for oase med træer, buske og fuglefløjt samt hyggelige bygninger. Meget venlig modtagelse og rigtig fin service ifm morgenmaden, som man kan nyde ved små borde i “oasen”, og super fint at man vælge mellem forskellige slags morgenmad som serveres.
Svend
Svend, rejse på 3 nætter



























