Verificeret
8/10 Rigtig godt
12. maj 2026
Hotellet ligger lidt fra de ting man egentlig gerne vil se, men både sporvogn bus og taxa virker rigtig godt
På hotellet er der en bar, men den lukker allerede klokken 23
Der er aircondition på rummet men det virker ikke hvis udetemperatur er under 21°. Det gør at der er køligt når man er i byen men når man så kommer hjem så er rummet faktisk ganske varmt og kan ikke køles natten over.
Badeværelset er minimalt og du skal stå op i badekaret for at få et brusebad
Der er ikke umiddelbart nogen faciliteter på hotellet der retfærdiggør de fire stjerner og morgenmadsrestauranten er middel men man kan blive mæt
Morten
Morten, rejse på 3 nætter




















